Høgskolen i Sør-Trøndelag
Avdeling for informatikk og e-læring
Bacheloroppgave 2013
Studium: IT-støttet bedriftsutvikling
Tittel - norsk: Kundeforhold på Internett |
Oppgave nr.: 26 |
||
Oppgavestiller: Høgskolen i Sør-Trøndelag - Avdeling for informatikk og e-læring. |
|||
|
Kontaktperson: Thor O. Olsen. |
||
|
Telefon: 73 55 95 40 |
E-postadresse: postmottak@hist.no |
|
|
Postadresse: Høgskolen i Sør-Trøndelag, Avdeling for informatikk og e-læring, Postboks 2320, 7004 Trondheim. |
||
Studenter: Marius André Andersen. |
|||
Veileder ved HiST: Thor O. Olsen. |
|||
|
|||
Sammendrag:Bacheloroppgaven har som formål å undersøke om Internett-butikker og Internett-kunder har samme oppfatning av hva som skal til for å opprettholde et godt forhold mellom dem. Oppgaven bygger sitt arbeid på spørreundersøkelser som er besvart av både Internett-kunder og Internett-butikker. Intervjuer med ressurspersoner innenfor elektronisk handelsbransje er også utført.
|
|||
|
|||
|
Avvik fra normalsituasjonen: Oppdragsgiveren kan utnytte produktet kommersielt og videreutvikle produktet/metoden. Høgskolen vil ikke utnytte produktet kommersielt, men vil kunne arbeide videre med den grunnlagskompetansen som er vunnet gjennom prosjektet. |
||
|
Avvik fra normalsituasjonen: Studenten(e) kan utnytte produktet kommersielt og videreutvikle produktet/metoden. |
||
|
Avvik fra normalsituasjonen: Resultatene fra arbeidet er sperret og kun tilgjengelig etter avtale med oppdragsgiver. |
||